Нові бізнес-ніші

Нові бізнес-ніші

Сообщение admin_vsisvoi » 18 окт 2017, 16:20

Чим відрізняється «соціальне» підприємництво від «класичного»?
admin_vsisvoi
Администратор
 
Сообщения: 30
Зарегистрирован: 02 окт 2017, 14:10

Re: Нові бізнес-ніші

Сообщение mihail21 » 22 фев 2018, 22:18

Чим відрізняється «соціальне» підприємництво від «класичного»?
Соціальне підприємництво – це концепція, при якій соціальна складова в будь-якому вигляді «вбудована» в бізнес. У порівнянні з традиційним бізнесом «соціальні» проекти більше впливають на суспільство – це бізнес зі змістом, із закладеною місією для суспільства. Однак, чітку межу між «класичним» і «соціальним» бізнесом провести складно, оскільки багато підприємців не вважають свої проекти «соціальними»
Чи популярні «соціальні проекти» у інвесторів?

Українські інвестори не проти інвестувати в соціальні проекти, однак великий попит мають вже працюють і які довели свою спроможність моделі розвитку бізнесу. Підбирати партнерів потрібно ретельніше, ніж в «класичному» бізнесі, оскільки засновникам таких компаній потрібно стежити за дотриманням закладених в проект цінностей.
Модель Veterano Pizza користується популярністю, хоча на старті згадка ветеранів не особливо допомагало при пошуку фінансування.
У світі бізнесу у соціальних підприємств є всі шанси бути більш прибутковими, ніж класичних. У Британії при рівних показниках якості «соціальні» бізнеси отримують на 11% більше прибутку, ніж традиційні.

Чи є в Україні якісь пільги і особливі форми для реєстрації соціальних підприємств?

В Україні законодавчо поняття «соціальне підприємництво» не прописано. Відповідно, для цієї діяльності не передбачено ніяких пільг або дотацій. Більш того, підприємці запевняють, що пільги можуть швидше нашкодити, ніж принести користь соціальним бізнес-проектам.
«Разом з пільгами з’явиться безліч бажаючих організувати маніпуляції. Тому бізнес повинен залишатися бізнесом. А якщо сподіватися на пільги, увагу буде зосереджено не так на продукті, а на компенсації », – пояснює Олег Філюк.
Підводячи підсумок, знаходимо інформацію, що за останні п’ять років українці стали серйозніше ставитися до благодійності і соціальним проектам. Якщо в 2012-2013 рр. тільки 20% населення жертвували гроші на підтримку громадських організацій та соціальних проектів, то після Революції гідності ця частка зросла до 40%. Зросла і середня сума, з якої наші співвітчизники готові розлучитися, щоб допомогти іншим – 500 грн після 2014 року проти 80 грн в попередні роки. За даними Українського форуму благодійників.
Изображение
mihail21
 
Сообщения: 9
Зарегистрирован: 01 фев 2018, 19:03


Вернуться в Бізнес

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0

cron